دانلود رایگان بازی مزرعه داری مجازی The Farm

 

 

 

اگر دوست دارید به بیرون از شهر بروید و یک مزرعه دار شوید حتما این بازی را بازی کنید. امروزه بازی های بسیاری در قالب زندگی مجازی منتشر شده اند که از ان جمله می توان بازی معروف Sims را نام برد. در این بازی بسیار زیبا شما یک مزرعه دار هستید که باید کار هایی که یک مزرعه دار واقعی می کند را انجام دهید باید به حیوانات خود از جمله گاو و گوسفند و مرغ رسیدگی کنید. و زمین های کشاورزی خود را از افت و علف هرز دور نگه دارید. و با فروختن محصولات خود از جمله شیری که از گاو ها دوشیده اید تخم هایی که مرغ ها گذاشته اند پشم گوسفندان خود برای خود بذر و غذای حیوانات را بخرید. و به همین ترتیب مزرعه خود را گسترش دهید.
بقیه توضیخات و ویژگی ها و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب
1.کشاورزی: شما باید ابتدا زمین را شخم بزنید سپس سم پاشی بعد علف های هرز را از بین ببرید وبه زمین اب دهید و در انتها بذر خود را بکارید و با رسیدگی به گیاهان خود محصول خود را برداشته و به انبار انتقال دهید.
2. دامداری: حیواناتی همچون گاو و گوسفند را در جای خود نگه داری می کنید و با غذا دادن و اب دادن به ان ها  حیوانات را سالم نگه دارید و هر جند دفعه به یک بار ان ها را تمیز کنید و از گاو های خود شیر و از گوسفند های خود پشم بدست می اورید که می توانید ان ها را در بازار بفروشید
3.مرغداری: در ابتدا با سه تا مرغ شروع میکنید غذای ان ها را از انبار با استفاده از ظرف مخصوصی برای ان ها میریزید و اب ان ها را تامین می کنید و در انتها تخم های این ها را برداشته و می فروشید.
برخی از ویژگی های بازی:
-گرافیک سه بعدی و بالا
حجم کم-
-داشتن انبار
-داشتن ابزار های مختلف
-قابلیت جذب کارگر
-قابلیت فروش اجناس
-دارا بودن مرغ داری
-قابلیت مزرعه داری
-قابلیت رفتن به شهر و فیلد های خود
-و.....
سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 1.6 به بالا
-رم 512 مگابایت به بالا
-گرافیک 64 مگابایت به بالا
برخی از عکس های بازی
34xf22d.jpg
sffe47.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد